"Torsken, nysken och Bellman..."

Prinsen har precis blivit bekant med begreppet "rolig historia".
Tyvärr har han inte förstått exakt vad som menas med just "rolig" i "rolig historia".
Vi har tvingats höra om "Torsken, nysken och bellman" som gick in i en grotta i typ två veckor nu. Det är den världsberömda historien om apan som säger "ett, två, tre, nu äter jag upp dig!" och handlar givetvis om tysken, norsken och såklart Bellman.
Det var den enda Bellmanhistorien jag kom ihåg sen jag var liten och tänkte att det kunde va kul att höra nåt annat än "bajs", "kiss" och "prutt" från Prinsens söta lilla mun, men nu börjar jag undra hur smart det egentligen var...
Finns det ingen i världen som kan ge oss en annan Bellmanhistoria?

Kommentarer
Postat av: Studenten L

Som jag sa i Smset. Tack for att du skriver det ar kul att inte vara helt insnoad nar man val kommer hem. Jag tiggde till mig 30 min dar ovriga minuter som ar kvar efter bloggandet skulle ga till sonen. Kram ses ons.
L

2007-07-22 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback