"Knakelibrak, vem lufsar där?" En mördare!!

Hu! Vi har precis sett "Disturbia". Ganska medioker skräckis med amerikansk tonårskärlek, men tillräckligt för att skrämma skiten ur mej.
Nu har Martin precis åkt och lämnat mig helt ensam också, vet inte hur jag ska överleva, det är ju när man är ensam som mördarna kommer...
Han skulle förvisso bara till stan för att lämna ett par vänner, och tanken var väl att jag skulle duscha och så men det vågar jag inte. Jag vågar inte ens gå och kissa för då måste jag gå förbi alla våra fönster och vi bor ju på nedre botten, vem vet vem som står därute och mordstirrar på mej, redo att kasta sig in genom glaset?
Har starka funderingar på att väcka Prinsen så han får sitta med mej på toa med telefonen i handen.

Prinsen; "Mamma, jag vill sova!"

Jag; "Tyst! Vi hör inte mördarna som smyger på oss om du pratar så!"

Prinsen; "Men mamma, du har ju sagt att det inte finns mördare?"

Jag; "Dom finns överallt, mamma bara ljög. Ring polisen nu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback