Jennys nyårskarameller

Årets Bästa; Ja detta får bli en delad plats. Att Martin kom in på polishögskolan var en stor sten som föll från våra axlar, nu vet vi lite mer om hur det kommer bli ett par år framöver och kan äntligen ställa oss i tomtkö. Sen har vi såklart min busbebis Oliver, att få vara med vid hans födelse är ett av dom största ögonblicken i mitt liv och jag är så stolt och ärad över att jag fick dela den upplevelsen med mina bästa vänner. 

Årets sämsta;
Tro det eller ej men jag är inte helt nöjd med min sommarsemester. Av 28 dagars ledighet hade jag en dags uppehåll, inte sol utan uppehåll, och jag höll på att få ett rejält psykbryt. Sista dagen i frihet tog vi en tur med Tyra, båten, och då kom självklart solen men om man nu ska få lov att var lite skadeglad så sken den inte så länge.

Årets Hejapå!; Jag och min familj ropar Hejapå! till Lisa och Fredrik, håll er på banan.

Årets nykomling;
Min käraste Angelica får stoltsera med pris för årets nykomling. Vi har förstås känt varandra i ett och ett halvt år men vår vänskap har växt sig så stark och djup (tycker i alla fall jag) att hon nu fått ta ett kliv upp på första platsen bredvid min älskade Pudding.

Nyårslöfte inför 2008; Jag lovar och svär att alltid komma i tid till jobbet.

Förhoppningar inför 2008; Självklart att vi ska få fortsätta vara friska och lyckliga, men också att det går bra för Martin på skolan och att vår resa till Cypern blir underbar. Och att Syster vaknar till liv och inser värdet i sig själv igen.

Ha ett riktigt gott nytt år! ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men... Nu fick du mig att börja det nya året med att gråta!! Var det bra tycker du?
Älskar dig!!!!!
Puss

2008-01-01 @ 11:56:46
Postat av: Kent och mia

Vi tycker att Du är en nyårskaramell. Fortsätt med Din toppenblogg som förgyller tillvaron.
Ett litet råd på vägen från två som har "hängt ihop" ett tag. Man ska inte bara drömma om det man inte har utan njuta och ta vara på det man har. Det är inte alla förunnat att hitta en livspartner som man dessutom får två gullungar med. Njut av varandra!!!! Kram från oss

2008-01-01 @ 18:03:52
Postat av: Fredric

Tackar för påhejandet!

2008-01-02 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback