Sur, surare, surast

Nä, jag orkar verkligen inte skriva nåt idag, har haft besök av min kära Angelica med man, vi har ätit lite mat och intensivdiskuterat mitt och Martins sexliv.
Det resulterade endast i att Martin (som varit grinig i flera dagar) blev ännu surare och inte kunde uppföra sig alls utan jag skämdes över hans humorlösa inställning och att han var grinig inför "mina" vänner. Dessutom hade Prinsen grinat i en halvtimma inann han äntligen gick och la sig så jag antar att Angelica och Jonatan tyckte vi var två patetiska puckon som varken kan hålla sams eller uppfostra barn...
Nä, det tror jag såklart inte men ni vet hur man känner sig.
Nu får jag väl gå och lägga mig då, med en ryggtavla som sällskap.


Kommentarer
Postat av: AT

Men kära hjärtanes då!! Blev han sur?? Det trodde jag faktiskt inte... Trodde han tog diskussionen som en man. Vad det nu innebär?! Ge honom en blöt puss från mig o säg att jag tror han vet att jag tycker om honom o då vågar man säga vad man tycker... Vi diskuterade på hemvägen hur underbara ni är så du kan vara lugn!!
Puss o god natt

2007-08-25 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback