Lasses löpsteg

Hade jag haft ett eget företag hade jag varit frikostig med friskvård. Jag hade antagligen unnat mina anställda ett gym, solarie, fina parker att promenera genom, kiropraktor och allt.
Nu har jag inget eget företag men däremot har jag en egen blogg som är mig väldigt kär och jag tänkte istället bjuda mina läsare på lite friskvård. Särskilt en läsare, Lasse min kära svärfar.
Han har till och med fått en egen kategori; Friska tag!
I den kategorin och under rubriken "Lasses löpsteg" ska vi nu få följa Lasses väg till bättre hälsa, jag ska uppdatera en gång i veckan efter ett samtal med Lasse där han berättar för mig hur han motionerat under veckan.
Allt för att han ska bli av med sin onda rygg och sin rätt stora mage.
Heja Lasse!!

Kommentarer
Postat av: okänd

jag vet inte om det blir så mycket spring på den där Lasse men jag hoppas att det snart blir nåt av det hela ...... Det e ju en kul idé
Hejjja Lasse..... jag håller på dig ;-)

2007-09-01 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback